dotyczy osob, które dokonały zakupów po 25.12.2014
Dane przedsiębiorcy
1. Właścicielem sklepu me-too.pl jest Firma eLPX Studio Marek Książek os. Bohaterów Września 35/55, 31-621 Kraków
REGON: 123043623, NIP: 6782765948, które prowadzi działalność za pośrednictwem
sklepu www.me-too.pl. Wpis nr. 00270896/2014 w Urząd Miasta Kraków (CENTRALNA EWIDENCJA I INFORMACJA O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ oraz MINISTER ROZWOJU).
2. Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep.
3. Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej.
4. Klienci zobowiązani są do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych.
5. Właściciel Firma eLPX Studio Marek Książek os. Bohaterów Września 35/55, 31-621 Kraków zobowiązuje się do wykorzystania danych osobowych klientów sklepu wyłącznie w celu rzetelnego wykonania umowy sprzedaży zawartej na odległość. Polityka Prywatności znajduje się TUTAJ, udostępniana jest w trakcie składania zamówienia oraz przesyłana każdorazowo w wiadomości e-mail wraz z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
I. Techniczne warunki korzystania ze Sklepu.
1. W celu korzystania ze Sklepu, Klient powinien posiadać:
• urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne
• dostęp do sieci Internet
• adres poczty email
2. Sklep zbiera informacje zawarte w plikach cookies, które są plikami tekstowymi, pliki te nie zachowują żadnych danych personalnych, używane są w sposób anonimowy w celu ocenienia realnego zainteresowania serwisem na stronach sklepu. Pliki Cookies służą do wymiany informacji pomiędzy Sklepem a Użytkownikiem, co w znacznym stopniu ułatwia dopasowanie oferty do oczekiwań i preferencji każdego Użytkownika Sklepu. Klient decyduje o stosowaniu plików cookies. Przeglądarki internetowe często domyślnie mają ustawioną możliwość instalowania tych plików na urządzeniu końcowym Klienta, który w każdym czasie może dokonać zmiany ustawień.
3. Sklep informuje, iż wyłączenie przez Klienta możliwości korzystania z plików Cookies może wpłynąć na funkcjonalności dostępne w Sklepie.
4. Szczegółowe informacje dotyczące plików Cookies zawarte są w Polityce Plików Cookies, udostępnionej pod adresem WWW. ME-TOO.PL stanowiącą integralna część niniejszego regulaminu.
II. Rejestracja i Logowanie
1. Klient w celu założenia „Konta Klienta” dokonuje rejestracji podając: login, adres e-mail , hasło oraz imię i nazwisko, nr telefonu, adres za pomocą formularza. Klient ma możliwość podania danych do faktury VAT.
2. Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika. Hasło można zmienić na stronie poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła.
3. Założenie „Konta klienta” jest nieodpłatne.
4. Klient przez akceptację regulaminu składa oświadczenie następującej treści:
• przystąpiłem dobrowolnie do korzystania z usług sklepu
• dane zawarte w formularzu są zgodne z prawdą
5. Klient nie może przekazywać hasła dostępu do konta w Sklepie internetowym osobom trzecim.
6. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link aktywacyjny do strony internetowej konta.
7. Dokonanie aktywacji umożliwia zalogowanie do systemu.
8. Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć logotypów bez uprzedniej zgody osoby uprawnionej.
Brak danych - luki w danych - dane fikcyjne
9. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w wysyłce towaru, będące efektem braku pełnych danych adresowych, potrzebnych do wysyłki zamówienia, w przypadku braku kontaktu telefonicznego lub mailowego ze strony adresata, a także, gdy podane zostały błędne lub fikcyjne dane kontaktowe (nr tel., e-mail).
10. W przypadku podania błędnych lub fikcyjnych danych kontaktowych, gdy wystąpi brak danych w adresie dostawy i nie ma odpowiedzi ze strony Zamawiającego na kontakt ze strony Sklepu, Sklep nie jest zobowiązany do wysyłki towaru w ustalonym terminie realizacji (tj. zwyczajowo 4-5 dni roboczych od pokrycia kosztów zamówienia przez Kupującego. Przesyłki, w których adresie brakuje numeru, przy dłuższym braku kontaktu z Zamawiającym, będącym efektem podania błędnych lub fikcyjnych danych kontaktowych, mogą zostać wysłane do najbliższego punktu poczty w ramach przesyłki z odbiorem w punkcie pocztowym.
11. Jeżeli podane zostały fikcyjne lub błędne dane wysyłkowe, sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru pod właściwy adres.
12. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za brak informacji o statusie zamówienia w przypadku podania fikcyjnych lub błędnych danych mailowych bądź ich braku.
III. Realizacja zamówień
1. Sklep internetowy działa przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi i urlopowymi.
2. Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
3. Klient składa zamówienie w następujący sposób:
• wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka
• wybór formy dostawy i płatności
• podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy
• zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”
• wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta
• zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych (z wyłączeniem świąt) od otrzymania zamówienia. Potwierdzenie wysłane będzie e-mailem lub telefonicznie
4. Klient zobowiązuje się do podania prawdziwych danych.
5. Potwierdzenie zamówienia przesyłane do Klienta zawiera:
• dane Sklepu w tym dokładny adres korespondencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu
• opis produktu (np. ilość, kolor, wymiary)
• jednostkową i łączną cenę wszystkich produktów
• cenę zamówienia = cena łączna produktów + koszty wykonania umowy m.in płatności i dostawy
• sposób płatności
• informację o prawie odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni
IV. Forma płatności
1. Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w następujących formach:
• przelewem na wskazane przez Sklep konto bankowe
• systemem płatności transferuj.pl, PayPal, iMoje
2. Koszty związane z dokonaniem płatności podane są na stronie zamówienia/mailu potwierdzającym zamówienie oraz zostają wliczone w końcową cenę zamówienia. Za skorzystanie z określonej formy płatności sprzedawca nie może żądać od konsumenta opłaty przewyższającej koszty poniesione przez sprzedawcę z tego tytułu.
V. Ceny i koszty przesyłki
1. Wszystkie znajdujące się w sklepie internetowym oferty stanowią jedynie zaproszenie dla Klienta do przedłożenia odpowiedniej oferty kupna.
2. Ceny podane przy produktach na stronie WWW Sklepu podawane są w PLN zawierają podatki i opłaty. Cena produktu przed oznaczeniem przycisku „do koszyka” nie zawiera kosztów przesyłki i innych dodatkowych opłat. Koszty przesyłki oraz dokonania płatności doliczane są do sumy zamawianych produktów. Klient jest informowany przed złożeniem zamówienia o dodatkowych kosztach np. związanych z opakowaniem.
3. Ceną ostateczną zamówienia, wiążącą Sklep i Klienta jest cena produktu podana na stronie Sklepu przed złożeniem zamówienia przez Klienta wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją umowy.
4. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „Zamawiam – transakcja z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
VI. Dostawa
1. Klient dokonuje wyboru rodzaju dostawy:
Kurier inPost 16 zł / czas dostawy 1-2 dni robocze od daty nadania przesyłki /
Paczkomaty inPost - 13zł - / czas dostawy 1-3 dni robocze od momentu wysłania /
Czas dostawy jest podany według zapewnień Dostawcy.
Cena ustalana jest na podstawie ilości oraz wagi przesyłki jak i również kraju dostawy.
2. Termin dostawy jest zależny od rodzaju wybranej przesyłki. Nadanie paczki następuje po 4-5 dniowym czasie realizacji, związanym z koniecznością bieżącego wykonywania nadruków, chyba że warunki realizacji zamówienia i dostawy zostały ustalone w sposób indywidualny.
3. Dostawy odbywają się w dni robocze, od poniedziałku do piątku. W weekendy i wolne dni od pracy dostawy nie są realizowane.
4. Sprzedawca odpowiada za niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu nadania towaru, następnie firma doręczająca do momentu otrzymania towaru, chyba że Konsument wybrał inną formę dostawy niż proponowane przez Sprzedawcę.
5. Kupujący w momencie odbioru przesyłki ma możliwość sprawdzić towar i w razie jakiejkolwiek szkody spisać protokół w obecności dostawcy. Spisanie protokołu nie stanowi warunku do złożenia reklamacji bądź skorzystania z uprawnienia do odstąpienia od umowy.
6. Towary dostarczane są na terenie Polski.
7. Wysyłka odbywa się również do innych krajów.
8. Klienci mają możliwość odbioru osobistego zamówień po wcześniejszym umówieniu telefonicznym, pod nr-em kontaktowym, udostępnionym na stronie sklepu lub mailowym: [email protected]. Zamówienia do odbioru osobistego realizowane są w standardowym czasie realizacji oferowanym przez sklep me-too.pl, chyba że warunki realizacji ustalane są indywidualnie, a sam odbiór może nastąpić dopiero po otrzymaniu powiadomienia o zrealizowaniu zamówienia i umówieniu terminu odbioru.
9. Na prośbę klienta istnieje możliwość ustalenia szybszej realizacji zamówienia - warunki takiej realizacji są ściśle uzależnione od ilości zamówień; w okresach wzmożonej sprzedaży niestandardowy czas realizacji wymaga dopłaty.
VII. Prawo do odstąpienia od umowy
Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci.
1. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie lub bez wydania pisemnego oświadczenia po prostu odsyłając produkt. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie/produkt przed jego upływem na adres: me-too.pl, ul. Ostatnia 1D, 31-444 Kraków, telefon 884-080-325, adres email [email protected]
2. Konsument wyraża wolę skorzystania z uprawnienia odstąpienia od umowy również poprzez odesłanie towaru, postępując zgodnie z procedurami wskazanymi w zd. 1 niniejszego rozdziału.
3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezażną, to co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: eLPX, ul. Ostatnia 1D, 31-444 Kraków razem z wypełnionym i podpisanym dokumentem: Oświadczeniem zwrotu towaru (dostępny w zakładce: Pliki do pobrania).
4. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia, ponosi Kupujący, chyba że zwrot następuje z przyczyn, przy których zaistnieniu Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy.
5. Koszty pierwszego przesłania towaru po realizacji zamówienia, w przypadku zwrotu całości zamówienia, zwracane są przez Sklep w równowartości oferowanej przez Sprzedawcę najtańszej opcji dostawy, a tym samym Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi dodatkowych kosztów, poniesionych przez niego z tytułu pierwotnego wyboru droższej niż najtańsza, opcji dostawy (Art. 33. Ustawa z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta).
6. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Sklep dokona zwrotu ceny produktu w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy.
7. Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
8. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie Sklepu oraz wysyłany jest w wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku:
• świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą, świadczeń które są wyraźnie dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta (np. koszulka z personalizowanym nadrukiem, koszulka z modyfikowanym nadrukiem).
• zniszczenia towaru, powodującego jego niezdatnoścć do użytku - w przypadku częściowego zniszczenia, np. w postaci oderwania metki wszytej w materiał, przerwania szwów i in. Klient otrzymuje zwrot pomniejszony o stopień zniszczenia towaru.
VIII. Prawo Konsumenta do rękojmi
1. Produkty oferowane w Sklepie objęte są 24-miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 12 miesięcy od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania.
2. Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m.in.
• mailowo: wysyłając wiadomość email na adres: [email protected]
• listownie na adres: me-too,pl, ul. Ostatnia 1D, 31-444 Kraków
• dzwoniąc pod nr 884-080-325
3. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
4. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
5. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt. 4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
7. Odpowiedź w sprawię reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji.
8. Sklep wydaje pisemne poświadczenie o zwrocie świadczenia.
IX. Wymiana towaru
1. Klient ma prawo dokonać wymiany zakupionych produktów, jeżeli towar jest nowy i nie uległ zniszczeniu z winy klienta.
2. W celu sprawnej realizacji wymiany prosimy o kontakt mailowy przed organizacją przesyłki; nas adres: [email protected] - w odpowiedzi podamy wszystkie wskazówki, które przyspieszą realizację procedury.
3. W przypadku wymiany spowodowanej źle dobranym rozmiarem, niesprawdzeniem tabeli rozmiarów, pomyłką itp. kwestiami, niezależnymi od sprzedawcy, klient ponosi koszt przesyłki wymiennej.
4. Adres do dodesłania paczki na wymianę to: sklep me-too.pl, ul. Ostatnia 1D, 31-444 Kraków.
5. Przesyłki na wymianę prosimy nadawać przesyłkami rejestrowanymi, czyli posiadającymi nr nadania, np. listem poleconym, ponieważ w razie zagubienia paczki w drodze, istnieje możliwość wyśledzenia jej miejsca przebywania po numerze. Jednocześnie sklep nie gwarantuje realizacji życzenia wymiany, jeżeli mimo tego wskazania, towar zostanie wysłany przez klienta przesyłką nierejestrowaną i zaginie w drodze, a zatem nie uda się ustalić losu paczki - w takiej sytuacji nie ma fizycznej podstawy wymiany, czyli nie ma towaru, który ma zostać wymieniony na inny. Odpowiedzialność za nadanie paczki przesyłką nierejestrowaną, wobec informacji naświetlającej wskazanie do wyboru opcji rejestrowanych (posiadajacych numer) leży zatem po stronie kienta.
6. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.
7. Termin realizacji wymiany to 5-6 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki na wymianę.
X. Pozostałe
1. Regulamin jest dostępny pod adresem http://www.me-too.pl/content/11-regulamin-po-25-grudnia-2014
2. Klient ma możliwość odczytu, ściągnięcia treści regulaminu na swoje Urządzenie oraz dokonania wydruku dokumentu.
3. Sklep dokona zmiany postanowień Regulaminu z ważnych powodów po uprzednim poinformowaniu Klientów poprzez publikację jednolitego tekstu Regulaminu na łamach Sklepu. Zmieniony lub zmodyfikowany regulamin ma moc wiążącą, po spełnieniu pozostałych warunków przewidzianych prawem, jedynie dla stosunków prawnych powstałych po wejściu w życie zmian lub modyfikacji.
4. Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu przed dniem wejścia zmian w życie.